Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Σοβαρές καταγγελίες για ΠΑΟΔΑΠ απο τον Πρ. Δημοτικό Σύμβουλο Σπύρο Παπασπυρου


Πριν λίγο ανέβασε το Συγκεκριμένο σχόλιο στο fb ο Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής κ. Σπύρος Παπασπυρος : 
Συμπληρώνονται κάποιοι μήνες, που οι εγκαταστάσεις του ΠΑΟΔΑΠ που χρησιμοποιούνται από τους δημότες δεν θερμαίνονται. Και αυτό, γιατί δεν υπάρχει πετρέλαιο. Η μη προμήθεια πετρελαίου, οφείλεται σε γραφειοκρατικές διαδικασίες αλλά και στην ανικανότητα της δημοτικής Αρχής να βρει λύση. Αποτέλεσμα είναι οι δημότες, που πληρώνουν για να έχουν κάποιες υπηρεσίες, να κρυώνουν, αφού και πολλά από τα κλιματιστικά (όπου υπάρχουν) υπολειτουργούν. Τα αθλητικά σωματεία, φέρνουν κάποια μπιτόνια πετρέλαιο για τις ώρες που χρησιμοποιούν τις υποδομές, αλλά μόνο για δική τους χρήση. Αν προσθέσουμε ότι υπάρχει και έλλειψη χαρτιού υγείας, αξιοπρεπής καθαριότητα και αρκετές σημαντικές φθορές στις εγκαταστάσεις, νομίζω ότι είναι λόγοι απονομής στην δημοτική Αρχή του αντιβραβείου "ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ".
Υ.Γ Περιμένουμε την απάντηση της Διοίκησης ΠΑΟΔΑΠ για αυτές τις σοβαρές καταγγελίες . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου