Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Επιστολή Φ Αλεξόπουλου προς Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής






 ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής
Κ. Γεράσιμο Βλάχο

Αγαπητέ κ. Πρόεδρε
Με μεγάλη προσοχή παρακολουθώ τις τελευταίες  «τρέχουσες εξελίξεις» ,   που έχουν σχέση με το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας και ειλικρινά οφείλω να σας καταθέσω,  την ανησυχία μου ως ενεργού Δημότη  του Δήμου Αγίας Παρασκευής  .
 Δεν σας κρύβω ότι,  ειλικρινά  με λυπούν τέτοια  γεγονότα,   όπως,  η μη απαρτία του Δημοτικού Συμβουλίου που σημειώθηκε κατά την τελευταία προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δ.Σ καθώς και η ανταλλαγή επιστολών μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων για έναρξη «πολιτικής  ειλικρίνειας »  .
Κ. Πρόεδρε
Γνωρίζετε τον κανονισμό λειτουργίας του Δ.Σ καλύτερα από τον καθένα μας και πιστεύω ότι είναι ένα «φοβερό όπλο» στα χέρια σας που θα πρέπει άμεσα να αρχίζετε να εφαρμόζετε ώστε να διαφυλάξετε το κύρος του Υψίστου πολιτικού οργάνου της Πόλης μας και της τοπικής διοίκησης .
Γνωρίζετε άλλωστε ότι στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο της περιόδου 2011 – 2014 του οποίου μέλος ήμουν και εγώ, ότι  ήμουν τυπικότατος στην ώρα μου καθώς και καθόμουν μέχρι και την «πρωινές  ώρες »  που τελείωναν οι συνεδριάσεις .
Πιστός όπως πάντα, στην εντολή που είχα πάρει από τους συνδημότες μου μέχρι και την τελευταία συνεδρίαση .
  Κ. Πρόεδρε
Θα ήθελα να πιστεύω ότι η Δημοτική Αρχή ( της οποίας μέλος είστε και εσείς) είναι απλά μια «συνέχεια»  του Δήμου μας που προέκυψε ύστερα από νόμιμες δημοκρατικές διαδικασίες του εκλογικού σώματος και  ότι με αυτόν τον βαθμό εντολής θα πρέπει να υπηρετήσετε την κοινωνία  .
Είναι λάθος λοιπόν,  να διαβουλεύεστε ως Πρόεδρος του Δ.Σ , τις ώρες λειτουργίες του Δημοτικού Συμβουλίου η την Ημέρα λειτουργίας του  . Όποιος κ. Πρόεδρε δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του ας παραιτηθεί .
«Εκπτώσεις» στην  προσφορά των αιρετών  στα κοινά μην κάνετε .
Γνωρίζω πως είμαι δυσάρεστος για αυτή την άποψη μου σε «μερικούς» ,  όμως θα ήθελα να  επισημάνω ( προς κάθε κατεύθυνση)   ότι το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης είναι το ανώτατο όργανο της τοπικής διοίκησης και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζετε από εμάς τους αιρετούς: με σοβαρότητα και υπευθυνότητα .

Με εκτίμηση στο Πρόσωπο σας και στο έργο σας
Φωτης Ν. Αλεξόπουλος
Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής
.


Κυριακή 15 Μαΐου 2016

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής





ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
Η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής  δεν έχει καμιά κομματική εξάρτηση και  η δράση της αποφασίζεται  μέσα από την εσωτερική της λειτουργία και τη σχέση της , με το λαό που εκπροσωπεί και  στον οποίο μόνο λογοδοτεί.
Οι κοινωνικές  δυνάμεις που την συγκροτούν έχουν μακρόχρονη και σταθερή παρουσία και δράση,  στον  Δήμο , στους παραγωγικούς φορείς  και στα κινήματα  πολιτών .
Η  Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών υποστηρίζει  την κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών των δήμων με μόνιμο προσωπικό πλήρους απασχόλησης και δικαιωμάτων.
Υποστηρίζει  την  στήριξη της λειτουργίας των παιδικών σταθμών, των νηπιαγωγείων και των σχολείων.
Υποστηρίζει  την στήριξη των άπορων, των άνεργων, των ΑΜΕΑ, των πολύτεκνων, των μοναχικών ατόμων που χρήζουν βοήθειας καθώς και  των μονογονεϊκών οικογενειών.
Υποστηρίζει  την  στήριξη της τρίτης ηλικίας μέσω των ΚΑΠΗ και άλλων δράσεων.
Υποστηρίζει  την συμμετοχή  όλων των  Δημοτών μας σε πολιτιστικά & αθλητικά  προγράμματα .
Υποστηρίζει  την  δημιουργία δικτύου αλληλεγγύης από εθελοντές σε άτομα που έχουν ανάγκη.
Υποστηρίζει  την αντίθεση της  σε κάθε πολιτική που θα αντιμετωπίζει τους Δημόσιους   χώρους  ως αντικείμενο εκμετάλλευσης είτε για την κάλυψη ελλειμμάτων του Ελληνικού Κράτους  είτε για οικονομική ανάπτυξη σε βάρος του περιβάλλοντος.
Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου και αντιπαλεύουμε την απαράδεκτη πολιτική των Κυβερνήσεων  που μειώνει δραματικά τις επιχορηγήσεις προς τους δήμους για τα σχολεία.
Για όλα αυτά , θα συνεργαστούμε  στενά με εκπαιδευτικούς και γονείς, αξιοποιώντας τη θετική εμπειρία που υπάρχει από την μακρόχρονη προσφορά τους  στον τομέα αυτό.
Τα διοικητικά όργανα της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών είναι τα παρακάτω :
Η Γενική Συνέλευση  που συνέρχεται τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο και στην οποία συμμετέχουν όλα τα μέλη που καταγράφονται με προφορική ή γραπτή δήλωσή τους.
-Η Γενική Γραμματεία που συνεδριάζει μια φορά το μήνα και αποτελείται από 30 – 50 μέλη που εκλέγονται από την  Γενική Συνέλευση .
-Το Προεδρείο που συνεδριάζει εβδομαδιαία και αποτελείται από 11 μέλη που εκλέγονται από την  Γενική Γραμματεία.
-Οι επιτροπές κατά θέμα  που συγκροτούνται με ευθύνη του προεδρείου.
Αναλαμβάνουμε σήμερα με τη δημιουργία της  Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών  και επιδιώκουμε την  συσπείρωση όλων των συμπολιτών που μας  ενώνει το όραμα μιας συμμετοχικής τοπικής κοινωνίας.
Επιθυμούμε τον Δήμο Αγίας Παρασκευής   έναν ζωντανό οργανισμό, ένα κύτταρο της Δημοκρατίας, ένα μέσο έκφρασης της δημιουργικής φαντασίας μας και όχι μηχανισμό εκμετάλλευσης της εξουσίας και είσπραξης δημοτικών τελών.
Είμαστε αντίθετοι:
- Στις κοινωνικές και κομματικές περιχαρακώσεις.
- Στα κατεστημένα και στεγανά στην άσκηση της δημοτικής εξουσίας.
- Στα συμπτώματα αδιαφάνειας, προχειρότητας, έλλειψης στρατηγικής.
- Στα ίδια κουρασμένα πρόσωπα, στις ίδιες ξεπερασμένες τακτικές και αντιλήψεις.
Καλούμε σήμερα όλους τους συμπολίτες μας, να ενταχθούν και να ενισχύσουν την προσπάθειά μας αυτή.
Μια συλλογική προσπάθεια σύνθεσης αντιλήψεων και θέσεων, μακριά από κάθε είδους χειραγώγηση και απόπειρα καταγραφής δυνάμεων κομματικών η προσωπικών μηχανισμών στον Δήμο μας.
Μια προσπάθεια για δημιουργία της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής   που θα είναι σε θέση να διεκδικήσει την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γιατί τα προβλήματα του Δήμου μας  δεν είναι γαλάζια, πράσινα ή κόκκινα… Γιατί τα όνειρά μας για μια καλύτερη ζωή , δεν πρέπει να έχουν ένα χρώμα.
Γιατί σε μια σύγχρονη και ανθρώπινη τοπική κοινωνία, όπως όλοι την ονειρευόμαστε, δεν είναι κανένας περίσσιος .
Δήλωσε τώρα συμμετοχή :
energoipolitesagiaparaskevis@yahoo.com.