Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

KTHMA IOΛΑ : Τι Μέλει Γενέσθαι Τώρα ?

                                                                                     ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ












Του *Φώτη Ν. Αλεξόπουλου  






 Την Τετάρτη 12 Ιουλίου  στην Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής  η Δημοτική αρχή  του κ. Γιάννη Σταθόπουλου  καταθέτει ως θέμα προς ψήφιση , την απευθείας αγορά της βίλας Ιόλα.
Το παραπάνω θέμα  έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στην τοπική μας κοινωνία και αυτό οφείλεται στο γεγονός  ότι  το ποσό των 3.000.000 ευρώ που θα δώσει ο Δήμος Αγίας Παρασκευής στον Νυν Ιδιοκτήτη είναι  προφανώς « μεγάλο»  και “δυσεύρετο”  για αυτές τις εποχές .
Από την Άλλη μεριά όμως , κρίνοντας το παρελθόν με γνώμονα  τα «δωρεάν κληροδοτήματα» που έχουν δοθεί στον Δήμο Αγίας Παρασκευής και γνωρίζοντας  την «Τύχη τους» ,  ευελπιστώ ότι το Κτήμα Ιόλα  μια και θα πληρωθεί( cash)  , ίσως να έχει μια καλύτερη και διαφορετική αντιμετώπιση .
Σίγουρα όμως , αν ήμουν επιχειρηματίας,  θα συμφωνούσα με την αντιπολίτευση και με τις ενστάσεις τους και δεν θα έδινα με τίποτα , 3.000.000 ευρώ για το συγκεκριμένο ακίνητο ……………………..όμως είμαι  Δημότης και ενεργός πολίτης αυτής της Πόλης  και θα πρέπει να  σκέπτομαι διαφορετικά  .
Πως θα πρέπει να σκέπτομαι ?  
 Ως ο Υπερασπιστής της Δημοτικής περιουσίας και ο προασπιστής των συμφερόντων των δημοτών και της Πόλης .
Με την θετική ψήφο   διασφαλίζω  την  Πολιτιστική Μνήμη και το διεθνές κύρος του Ονόματος Ιόλα .
Με την θετική Ψήφο παραδίδω ένα μεγάλο κομμάτι πολιτιστικής κληρονομιάς σε όλους τους εκ του Νόμου,  δυνάμει ,   δημότες -κληρονόμους  .
Τέλος , με την θετική Ψήφο από την Τέταρτη 12 Ιουλίου του 2017 βάζω θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο προς διαβούλευση:   Τι μέλει Γενέσθαι Τώρα ?
Αυτό θα πρέπει να είναι το θέμα προς συζήτηση την Τετάρτη : Τι Μέλει Γενέσθαι Τώρα ?
Δηλαδή,  πως αυτό το Πολιτιστικό μνημείο θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας , επισκεψιμότητα , Πανελλήνια & Διεθνές Πολιτιστική αναγνώριση και   φυσικά …..………………………..χρηματικά κέρδη για την Πόλη,  τους Δημότες και τα Τοκοχρεολύσια  .

Ο *Φώτης Αλεξόπουλος είναι Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής και Υπάλληλος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών 

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Επιστολή Φ. Αλεξόπουλου Προς Γιάννη Σταθόπουλο

                                                      ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς κ. Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής                           Βαθμός : Εξαιρ. Επείγον
Κ. Ιωάννη Σταθόπουλο

Κ. Δήμαρχε , Αγαπητέ Γιάννη
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στην διαδικασία  εγγραφής για το νέο σχολικό έτος 2017-2018 , στους μαθητές που φοιτούν η θα ήθελαν να φοιτήσουν στα ΕΠΑΛ  .
Σύμφωνα λοιπόν με την υπ αρ. εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ 89047/ΓΔ4/26-05-2017 που διαβιβάστηκε προς τις διευθύνσεις Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ μέσω των ΔΔΕ και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων Δ.Ε,  έχουν  υποχρέωση οι Νυν και οι υποψήφιοι μαθητές σε κατάθεση ηλεκτρονικής  αίτησης .
ΠΡΟΣΟΧΗ: Από 23/6/2017 όποιος  μαθητής δεν έχει καταθέσει ηλεκτρονική εγγραφή θα χάνει το σχολικό έτος .
Όπως καταλαβαίνεις η παρέμβαση σου ως Δήμαρχος της Πόλης κρίνεται αναγκαία.
 Άμεσα θα πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους Διευθυντές των Σχολικών μονάδων του Δήμου μας ( Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια  & ΕΠΑΛ) και να ενημερωθείς για την πορεία της όλης διαδικασίας .
Επίσης προτείνω  :
Α) Ότι μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου μπορούν  να ενημερωθούν όλοι οι συμπολίτες -κηδεμόνες  των  μαθητών  για αυτές τις αλλαγές από τον Δήμο Αγίας Παρασκευής .
Β)  Σε περίπτωση που κάποιοι   κηδεμόνες η  κάποιοι  μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή να τους δώσει «χείρας βοήθειας»  ο Δήμος Αγίας Παρασκευής ώστε να βοηθηθούν και αυτοί οι συμπολίτες μας .
Τέλος : K. Δήμαρχε , λόγο της σοβαρότητας της κατάστασης δεν  θα πρέπει να εφησυχάσουμε ,   αν δεν είμαστε σίγουροι,  ότι  το σύνολο των μαθητών των σχολικών μονάδων  του Δήμου μας  αλλά και οι Νυν μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ ( Αιτωλίας) , μέχρι και τις 23/6 /2017 θα έχουν αποπερατώσει  ηλεκτρονικά την έγγραφη τους .
Παραμένω στην διάθεση σου για κάθε διευκρίνιση και βοήθεια .
Με εκτίμηση
Φώτης Ν. Αλεξόπουλος

Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής .  

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Ποδηλατοβόλτα την Κυριακή 18 Ιουνίου και ώρα 10 πμ. στο Κοντόπευκο .


Ποδηλατοβόλτα την Κυριακή 18 Ιουνίου και ώρα 10 πμ. 
Η Ομάδα μας καλείται να συμμετάσχει στην εκδήλωση του πολυχώρου δραστηριοτήτων ΕυΖήν .
Εδρεύει στο Κοντόπευκο Αγίας Παρασκευής και στην οδό Δερβενακίων 121 Θα χαρώ να σας δω παρέα μας .
Αφετηρία θα είναι στην Δερβενακίων 121 και Παπάγου .Μικροί μεγάλοι πάρτε τα ποδήλατά σας .Μην ξεχάσετε το κράνος ένα μπουκαλάκι νερό και καλή διάθεση .Παρατήρηση .Συμμετέχουμε με προσωπική μας ευθύνη λαμβάνοντας ο καθένας μετρά ασφαλείας .Οι κάτω των 18 με συνοδεία γονέα μπορούν να συμμετέχουν .
Ο Διαχειριστής Στέλιος Λάριζας .

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΩΤΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ για Δυσλειτουργία των Γραφείων του Πρώην ΟΠΑΔ στην Αγία Παρασκευή

Προς Γραφείο Διαχείρισης Παράπονων& Καταγγελιών ΕΟΠΥΥ
(Κεντρική Υπηρεσία υπάγεται στον Κ. Πρόεδρο) Complaints@eopyy.gov.gr 
 Υπόψη : κ. Ριζόπουλου Δήμητρα .
Επίσης : Kοιν: κ. Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής κ. Ιωάννη Σταθόπουλο 
(Με την ευγενή παράκληση να κοινοποιηθεί και στους υπόλοιπους Κ. Δημάρχους των Περιοχών εξυπηρέτησης του παραρτήματος 056 )
Κυρίες /οι 
Με την παρούσα επιστολή μου, θα ήθελα να σας μεταφέρω την οργισμένη αντίδραση των πολιτών ( Ασφαλισμένων στο ΕΟΠΥΥ) σχετικά με την «δαιδαλώδη» Δυσλειτουργία του παραρτήματος 056 του ΕΟΠΥΥ επί της οδού Γούναρη 22 στην Αγία Παρασκευή .
Οι καταγγελίες και τα παράπονα των πολιτών είναι σε καθημερινή βάση και πλέον θεωρώ ότι η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο και θα πρέπει κάτι να γίνει ΑΜΕΣΑ . 
Θα ήθελα να σας ενημερώσω επίσης , ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ελάχιστου προσωπικού, δυστυχώς ο αυξανόμενος όγκος των Συναλλασσόμενων πολιτών δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί και μάλιστα, οι ώρες αναμονής για τους πολίτες ξεκινούν από νωρίς το πρωί !!!!!!!!!!!!!!!!έως και το μεσημέρι!!!!!!!!!!! για μια απλή κατάθεση δικαιολογητικών για εξόφληση εξετάσεων . ( ΝΟΡΜΑΛ: διαδικασία 3 λεπτών ). 
Όπως καταλαβαίνετε αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί και δεν τιμά κανέναν μας . 
Είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο υποκατάστημα εκτός από κατοίκους της Αγίας Παρασκευής εξυπηρετεί και κατοίκους από ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ , ΜΕΛΙΣΣΙΑ , ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, Ν, ΕΡΥΘΡΑΙΑ, Ν. ΙΩΝΙΑ , Ν. ΨΥΧΙΚΟ, ΠΑΠΑΓΟΥ, ΨΥΧΙΚΟ , ΕΚΑΛΗ , ΝΕΑ& ΠΑΛΙΑ ΕΝΤΕΛΗ , ΧΟΛΑΡΓΟ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΠΕΥΚΗ κ.λ.π.
Τέλος , δεν θα αναλύσω ούτε τις χαμένες εργατοώρες των πολιτών, ούτε τις καθυστερήσεις στην επιστροφή χρημάτων που με την σειρά τους οι πολίτες θα πρέπει να καταβάλουν στα κέντρα Λογοθεραπείας η αποθεραπείας, η σε ιδιωτικές κλινικές , κ.λ.π αλλά ούτε και την ζημία που προκαλείται στην εθνική οικονομία γενικότερα. 
 Άλλωστε θεωρώ ότι αυτά είναι θέματα , τα οποία είναι ευκολονόητα για όλους μας .
Εμείς ως Καταναλωτές με τον όρο πολίτες θεωρούμε ότι δεν αξίζουμε τέτοιες υπηρεσίες από τον ΕΟΠΥΥ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ άμεσα από τους υπευθύνους να Επιληφθούν για την ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ του θέματος. 
 Με εκτίμηση 
Φώτης Ν. Αλεξόπουλος Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής &Μέλος εθνικού συμβουλίου Καταναλωτή & Αγοράς .

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Φώτης Αλεξόπουλος : Επιτακτική η ανάγκη της ίδρυσης δικτύων κατά της Βίας στα Σχολεία


Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και
του εκφοβισμού , η αλλιώς Bullying όπως έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστό τα τελευταία χρόνια.
Η πρωτοφανή έξαρση της σχολικής βίας στην χώρα μας , σχετίζεται σύμφωνα με τους ειδικούς στην οικονομική κρίση και συμφωνούν όλοι, ότι κάτι πρέπει να γίνει ΕΔΩ και τώρα .
Έχουμε διαπιστώσει πλέον όλοι μας ότι σχολικός εκφοβισμός δεν είναι ένα απλό πείραγμα η ένα αστείο μεταξύ δυο μαθητών ή μαθητριών, όπως γινόταν παλιά .
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πιο σύνθετο φαινόμενο και αυτό που τον ξεχωρίζει από το πείραγμα και τον τσακωμό, είναι η ένταση του, η διάρκεια του, η ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και η συναισθηματική επίδραση που έχει πάνω στα παιδιά.
Τα παιδιά που γίνονται θύματα σχολικού εκφοβισμού αρχικά νοιώθουν φόβο, απόγνωση και παρουσιάζουν τάσεις φυγής. Αισθάνονται ότι απειλούνται, τρομάζουν και αρνούνται να πάνε σχολείο .
Μπορεί επίσης να γίνουν επιθετικά και νευρικά. Από την άλλη μεριά οι γονείς συνήθως δεν αντιλαμβάνονται το πρόβλημα και δηλώνουν άγνοια.
Με λίγα λόγια ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, που κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά , από παιδιά που υπερέχουν σωματικά και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νοιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο.
Θεωρώ ότι είναι ένα σοβαρό θέμα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση που θα πρέπει αναλάβει δράση ΕΔΩ και ΤΩΡΑ , με αρχή την δημιουργία Δικτύων κατά της Βίας στα Σχολεία με την συνδρομή των Δημοτικών Σχολικών Επιτροπών , τις Ενώσεις γονέων , τους εκπαιδευτικούς και πρωτίστως τους Διευθυντές των σχολείων .
Η Βάση της πρότασης μου για Δίκτυα κατά της Βίας στους Δήμους , τονίζει περισσότερο την ανάγκη εντοπισμού και επίλυσης των κοινωνικών προβλημάτων που σχετίζονται με τη νεανική εγκληματικότητα.
Σίγουρα ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών θα πρέπει να κινηθεί σε μια απόλυτη ενιαία γραμμή για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας,.
Το κοινωνικό μήνυμα και ο στόχος των Δικτύων θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος ότι : Ούτε ένας μαθητής θύμα βίας και εκφοβισμού ξανά στα σχολεία μας .
Λίγα λόγια για Το ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και που στοχεύει:
1. Στην αποτελεσματική πρόληψη.
2. αντιμετώπιση της εκδήλωσης βίας μεταξύ μαθητών στο σχολείο.
3. Στη δημιουργία πλαισίου επιστημονικού και κοινωνικού διαλόγου.
4. Στην προώθηση της επιστημονικής έρευνας στον τομέα αναγνώρισης, πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.
5. Στην επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών.
6. Στην ευαισθητοποίηση μαθητών, γονέων και όλης της Τοπικής Κοινωνίας .
7. Στην συγκρότηση και λειτουργία συναφών δικτύων στις τοπικές κοινωνίες.
Φώτης Αλεξόπουλος
Γραμματέας για θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΙΝΚΑ/ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος .

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Oμιλία της Μαρίνας Κόντζηλας στην Εκδήλωση του ΙΝ.ΚΑ Αγίας Παρασκευής



Σε μια κατάμεστη αίθουσα από πολίτες τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΝ.ΚΑ Αγίας Παρασκευής έκοψαν την πίτα τους την Κυριακή 12/2/2017 .

Την εκδήλωση χαιρέτησαν με τις ομιλίες τους , ο Αργύρης Ντινόπουλος ( Δημοσιογράφος –Π. Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας ) , η Δήμητρα Αράπογλου (Π. Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας ), ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος ( Ιατρός- Μέλος του Κινήματος δεν Πληρώνω), ο κ. Νικολαΐδης Μέλος της Ταυτότητας Κεντρώων και η κ. Μαρίνα Κόντζηλα ( Ψυχολόγος ).
Επίσης παραβρέθηκαν και τίμησαν την εκδήλωση των καταναλωτών , ο Πρόεδρος κατοίκων Τσακού κ. Σαββίδης ,ο κ. Γιάννης Λογοθέτης Δημοτικός Σύμβουλος , ο κ. Παναγιώτης Τσόνης από την επιτροπή κατοίκων κοντόπευκου , από τον Σύλλογο εργαζόμενων ΣΕΡΔΑΠ οκ. Κοντός κ.λ.π .
Επιστολές συμπαράστασης απέστειλαν η κ. Γεωργία Γεννιά ( Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ) και Νότης Μαριάς ( Ευρωβουλευτής ) που δυστυχώς λόγο ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν .
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ευχαριστούν όλους τους πολίτες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση τους .
Αγία Παρασκευή 14/2/2017

Οι Καταναλωτές του Δήμου Αγίας Παρασκευής έκοψαν την πίτα τους




Σε μια κατάμεστη αίθουσα από πολίτες τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΝ.ΚΑ Αγίας Παρασκευής έκοψαν την πίτα τους την Κυριακή 12/2/2017 .
Την εκδήλωση χαιρέτησαν με τις ομιλίες τους , ο Αργύρης Ντινόπουλος ( Δημοσιογράφος –Π. Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας ) , η Δήμητρα Αράπογλου (Π. Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας ), ο Λεωνίδας Παπαδόπουλος ( Ιατρός- Μέλος του Κινήματος δεν Πληρώνω), ο κ. Νικολαΐδης Μέλος της Ταυτότητας Κεντρώων και η κ. Μαρίνα Κόντζηλα ( Ψυχολόγος ).
Επίσης παραβρέθηκαν και τίμησαν την εκδήλωση των καταναλωτών , ο Πρόεδρος κατοίκων Τσακού κ. Σαββίδης ,ο κ. Γιάννης Λογοθέτης Δημοτικός Σύμβουλος , ο κ. Παναγιώτης Τσόνης από την επιτροπή κατοίκων κοντόπευκου , από τον Σύλλογο εργαζόμενων ΣΕΡΔΑΠ οκ. Κοντός κ.λ.π .
Επιστολές συμπαράστασης απέστειλαν η κ. Γεωργία Γεννιά ( Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ) και Νότης Μαριάς ( Ευρωβουλευτής ) που δυστυχώς λόγο ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν .
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ευχαριστούν όλους τους πολίτες που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση τους .
Αγία Παρασκευή 14/2/2017

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Ομιλία για τα κόκκινα δάνεια, για την κατάσχεση της πρώτης κατοικίας και τις ηλεκτρονικές κατασχέσεις

                

                                 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Έχουμε την τιμή να σας προσκαλέσουμε στην ομιλία με ελεύθερη είσοδο, που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου Αγίας παρασκευής (Μεσογείων 415 – 417), την Κυριακή 12/02/2017 και ώρα 18:00 μ.μ. με θέμα:
«Η τρίτη ηλικία στη σύγχρονη κοινωνία & ο ρόλος της στο οικογενειακό σύστημα», με ομιλήτρια την κα. Κόντζηλα Μαρίνα, Ψυχολόγο – Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων, Πτυχιούχο Πανεπιστημίου Αθηνών.
Μετά την ομιλία θα ακολουθήσει τοποθέτηση από μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Καταναλωτών, προς ενημέρωση των δανειοληπτών σχετικά με το τι ισχύει πλέον, για τα κόκκινα δάνεια, για την κατάσχεση της πρώτης κατοικίας και τις ηλεκτρονικές κατασχέσεις που προωθεί η κυβέρνηση.
Επίσης, θα πραγματοποιηθεί και κοπή της βασιλόπιτας από το προεδρείο του ΙΝ.ΚΑ Αγίας Παρασκευής.

                                   ΕΚ ΤΟΥ Δ.Σ 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής

                                                ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
Η Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής  δεν έχει καμιά κομματική εξάρτηση και  η δράση της αποφασίζεται  μέσα από την εσωτερική της λειτουργία και τη σχέση της , με το λαό που εκπροσωπεί και  στον οποίο μόνο λογοδοτεί.
Οι κοινωνικές  δυνάμεις που την συγκροτούν έχουν μακρόχρονη και σταθερή παρουσία και δράση,  στον  Δήμο , στους παραγωγικούς φορείς  και στα κινήματα  πολιτών .
Η  Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών υποστηρίζει  την κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών των δήμων με μόνιμο προσωπικό πλήρους απασχόλησης και δικαιωμάτων.
Υποστηρίζει  την  στήριξη της λειτουργίας των παιδικών σταθμών, των νηπιαγωγείων και των σχολείων.
Υποστηρίζει  την στήριξη των άπορων, των άνεργων, των ΑΜΕΑ, των πολύτεκνων, των μοναχικών ατόμων που χρήζουν βοήθειας καθώς και  των μονογονεϊκών οικογενειών.
Υποστηρίζει  την  στήριξη της τρίτης ηλικίας μέσω των ΚΑΠΗ και άλλων δράσεων.
Υποστηρίζει  την συμμετοχή  όλων των  Δημοτών μας σε πολιτιστικά & αθλητικά  προγράμματα .
Υποστηρίζει  την  δημιουργία δικτύου αλληλεγγύης από εθελοντές σε άτομα που έχουν ανάγκη.
Υποστηρίζει  την αντίθεση της  σε κάθε πολιτική που θα αντιμετωπίζει τους Δημόσιους   χώρους  ως αντικείμενο εκμετάλλευσης είτε για την κάλυψη ελλειμμάτων του Ελληνικού Κράτους  είτε για οικονομική ανάπτυξη σε βάρος του περιβάλλοντος.
Στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου και αντιπαλεύουμε την απαράδεκτη πολιτική των Κυβερνήσεων  που μειώνει δραματικά τις επιχορηγήσεις προς τους δήμους για τα σχολεία.
Για όλα αυτά , θα συνεργαστούμε  στενά με εκπαιδευτικούς και γονείς, αξιοποιώντας τη θετική εμπειρία που υπάρχει από την μακρόχρονη προσφορά τους  στον τομέα αυτό.
Τα διοικητικά όργανα της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών είναι τα παρακάτω :
Η Γενική Συνέλευση  που συνέρχεται τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο και στην οποία συμμετέχουν όλα τα μέλη που καταγράφονται με προφορική ή γραπτή δήλωσή τους.
-Η Γενική Γραμματεία που συνεδριάζει μια φορά το μήνα και αποτελείται από 30 – 50 μέλη που εκλέγονται από την  Γενική Συνέλευση .
-Το Προεδρείο που συνεδριάζει εβδομαδιαία και αποτελείται από 11 μέλη που εκλέγονται από την  Γενική Γραμματεία.
-Οι επιτροπές κατά θέμα  που συγκροτούνται με ευθύνη του προεδρείου.
Αναλαμβάνουμε σήμερα με τη δημιουργία της  Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών  και επιδιώκουμε την  συσπείρωση όλων των συμπολιτών που μας  ενώνει το όραμα μιας συμμετοχικής τοπικής κοινωνίας.
Επιθυμούμε τον Δήμο Αγίας Παρασκευής   έναν ζωντανό οργανισμό, ένα κύτταρο της Δημοκρατίας, ένα μέσο έκφρασης της δημιουργικής φαντασίας μας και όχι μηχανισμό εκμετάλλευσης της εξουσίας και είσπραξης δημοτικών τελών.
Είμαστε αντίθετοι:
- Στις κοινωνικές και κομματικές περιχαρακώσεις.
- Στα κατεστημένα και στεγανά στην άσκηση της δημοτικής εξουσίας.
- Στα συμπτώματα αδιαφάνειας, προχειρότητας, έλλειψης στρατηγικής.
- Στα ίδια κουρασμένα πρόσωπα, στις ίδιες ξεπερασμένες τακτικές και αντιλήψεις.
Καλούμε σήμερα όλους τους συμπολίτες μας, να ενταχθούν και να ενισχύσουν την προσπάθειά μας αυτή.
Μια συλλογική προσπάθεια σύνθεσης αντιλήψεων και θέσεων, μακριά από κάθε είδους χειραγώγηση και απόπειρα καταγραφής δυνάμεων κομματικών η προσωπικών μηχανισμών στον Δήμο μας.
Μια προσπάθεια για δημιουργία της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών για τον Δήμο Αγίας Παρασκευής   που θα είναι σε θέση να διεκδικήσει την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γιατί τα προβλήματα του Δήμου μας  δεν είναι γαλάζια, πράσινα ή κόκκινα… Γιατί τα όνειρά μας για μια καλύτερη ζωή , δεν πρέπει να έχουν ένα χρώμα.
Γιατί σε μια σύγχρονη και ανθρώπινη τοπική κοινωνία, όπως όλοι την ονειρευόμαστε, δεν είναι κανένας περίσσιος .
Συμμετοχή και επικοινωνία :



Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Σοβαρές καταγγελίες για ΠΑΟΔΑΠ απο τον Πρ. Δημοτικό Σύμβουλο Σπύρο Παπασπυρου


Πριν λίγο ανέβασε το Συγκεκριμένο σχόλιο στο fb ο Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής κ. Σπύρος Παπασπυρος : 
Συμπληρώνονται κάποιοι μήνες, που οι εγκαταστάσεις του ΠΑΟΔΑΠ που χρησιμοποιούνται από τους δημότες δεν θερμαίνονται. Και αυτό, γιατί δεν υπάρχει πετρέλαιο. Η μη προμήθεια πετρελαίου, οφείλεται σε γραφειοκρατικές διαδικασίες αλλά και στην ανικανότητα της δημοτικής Αρχής να βρει λύση. Αποτέλεσμα είναι οι δημότες, που πληρώνουν για να έχουν κάποιες υπηρεσίες, να κρυώνουν, αφού και πολλά από τα κλιματιστικά (όπου υπάρχουν) υπολειτουργούν. Τα αθλητικά σωματεία, φέρνουν κάποια μπιτόνια πετρέλαιο για τις ώρες που χρησιμοποιούν τις υποδομές, αλλά μόνο για δική τους χρήση. Αν προσθέσουμε ότι υπάρχει και έλλειψη χαρτιού υγείας, αξιοπρεπής καθαριότητα και αρκετές σημαντικές φθορές στις εγκαταστάσεις, νομίζω ότι είναι λόγοι απονομής στην δημοτική Αρχή του αντιβραβείου "ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ".
Υ.Γ Περιμένουμε την απάντηση της Διοίκησης ΠΑΟΔΑΠ για αυτές τις σοβαρές καταγγελίες .