Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Επιστολή Φ. Αλεξόπουλου Προς Γιάννη Σταθόπουλο

                                                      ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς κ. Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής                           Βαθμός : Εξαιρ. Επείγον
Κ. Ιωάννη Σταθόπουλο

Κ. Δήμαρχε , Αγαπητέ Γιάννη
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στην διαδικασία  εγγραφής για το νέο σχολικό έτος 2017-2018 , στους μαθητές που φοιτούν η θα ήθελαν να φοιτήσουν στα ΕΠΑΛ  .
Σύμφωνα λοιπόν με την υπ αρ. εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ 89047/ΓΔ4/26-05-2017 που διαβιβάστηκε προς τις διευθύνσεις Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ μέσω των ΔΔΕ και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων Δ.Ε,  έχουν  υποχρέωση οι Νυν και οι υποψήφιοι μαθητές σε κατάθεση ηλεκτρονικής  αίτησης .
ΠΡΟΣΟΧΗ: Από 23/6/2017 όποιος  μαθητής δεν έχει καταθέσει ηλεκτρονική εγγραφή θα χάνει το σχολικό έτος .
Όπως καταλαβαίνεις η παρέμβαση σου ως Δήμαρχος της Πόλης κρίνεται αναγκαία.
 Άμεσα θα πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους Διευθυντές των Σχολικών μονάδων του Δήμου μας ( Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια  & ΕΠΑΛ) και να ενημερωθείς για την πορεία της όλης διαδικασίας .
Επίσης προτείνω  :
Α) Ότι μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου μπορούν  να ενημερωθούν όλοι οι συμπολίτες -κηδεμόνες  των  μαθητών  για αυτές τις αλλαγές από τον Δήμο Αγίας Παρασκευής .
Β)  Σε περίπτωση που κάποιοι   κηδεμόνες η  κάποιοι  μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή να τους δώσει «χείρας βοήθειας»  ο Δήμος Αγίας Παρασκευής ώστε να βοηθηθούν και αυτοί οι συμπολίτες μας .
Τέλος : K. Δήμαρχε , λόγο της σοβαρότητας της κατάστασης δεν  θα πρέπει να εφησυχάσουμε ,   αν δεν είμαστε σίγουροι,  ότι  το σύνολο των μαθητών των σχολικών μονάδων  του Δήμου μας  αλλά και οι Νυν μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ ( Αιτωλίας) , μέχρι και τις 23/6 /2017 θα έχουν αποπερατώσει  ηλεκτρονικά την έγγραφη τους .
Παραμένω στην διάθεση σου για κάθε διευκρίνιση και βοήθεια .
Με εκτίμηση
Φώτης Ν. Αλεξόπουλος

Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής .  

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Ποδηλατοβόλτα την Κυριακή 18 Ιουνίου και ώρα 10 πμ. στο Κοντόπευκο .


Ποδηλατοβόλτα την Κυριακή 18 Ιουνίου και ώρα 10 πμ. 
Η Ομάδα μας καλείται να συμμετάσχει στην εκδήλωση του πολυχώρου δραστηριοτήτων ΕυΖήν .
Εδρεύει στο Κοντόπευκο Αγίας Παρασκευής και στην οδό Δερβενακίων 121 Θα χαρώ να σας δω παρέα μας .
Αφετηρία θα είναι στην Δερβενακίων 121 και Παπάγου .Μικροί μεγάλοι πάρτε τα ποδήλατά σας .Μην ξεχάσετε το κράνος ένα μπουκαλάκι νερό και καλή διάθεση .Παρατήρηση .Συμμετέχουμε με προσωπική μας ευθύνη λαμβάνοντας ο καθένας μετρά ασφαλείας .Οι κάτω των 18 με συνοδεία γονέα μπορούν να συμμετέχουν .
Ο Διαχειριστής Στέλιος Λάριζας .