ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς κ. Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής Βαθμός
: Εξαιρ. Επείγον
Κ. Ιωάννη Σταθόπουλο
Κ. Δήμαρχε ,
Αγαπητέ Γιάννη
Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν σοβαρές και μεγάλες αλλαγές
στην διαδικασία εγγραφής για το νέο σχολικό
έτος 2017-2018 , στους μαθητές που φοιτούν η θα ήθελαν να φοιτήσουν στα ΕΠΑΛ .
Σύμφωνα λοιπόν με την υπ αρ. εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ
89047/ΓΔ4/26-05-2017 που διαβιβάστηκε προς τις διευθύνσεις Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ μέσω
των ΔΔΕ και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων Δ.Ε, έχουν υποχρέωση
οι Νυν και οι υποψήφιοι μαθητές σε κατάθεση ηλεκτρονικής αίτησης .
ΠΡΟΣΟΧΗ: Από 23/6/2017 όποιος μαθητής δεν έχει καταθέσει ηλεκτρονική εγγραφή
θα χάνει το σχολικό έτος .
Όπως καταλαβαίνεις η παρέμβαση σου ως Δήμαρχος της Πόλης κρίνεται
αναγκαία.
Άμεσα θα πρέπει να έρθεις
σε επαφή με τους Διευθυντές των Σχολικών μονάδων του Δήμου μας ( Γυμνάσια, Γενικά
Λύκεια & ΕΠΑΛ) και να ενημερωθείς
για την πορεία της όλης διαδικασίας .
Επίσης προτείνω :
Α) Ότι μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου μπορούν να ενημερωθούν όλοι οι συμπολίτες -κηδεμόνες των μαθητών
για αυτές τις αλλαγές από τον Δήμο Αγίας
Παρασκευής .
Β) Σε περίπτωση που κάποιοι
κηδεμόνες η κάποιοι μαθητές δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικό
υπολογιστή να τους δώσει «χείρας βοήθειας» ο Δήμος Αγίας Παρασκευής ώστε να βοηθηθούν και
αυτοί οι συμπολίτες μας .
Τέλος : K.
Δήμαρχε , λόγο της σοβαρότητας της κατάστασης δεν θα πρέπει να εφησυχάσουμε , αν δεν είμαστε σίγουροι, ότι το σύνολο
των μαθητών των σχολικών μονάδων του Δήμου
μας αλλά και οι Νυν μαθητές του 1ου
ΕΠΑΛ ( Αιτωλίας) , μέχρι και τις 23/6 /2017 θα έχουν αποπερατώσει ηλεκτρονικά την έγγραφη τους .
Παραμένω στην διάθεση σου για κάθε διευκρίνιση και βοήθεια .
Με εκτίμηση
Φώτης Ν. Αλεξόπουλος
Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής .

